UVJETI POSLOVANJA

O.P.G. MARKO BERNOBIĆ – vinogradarstvo, vinarstvo i maslinarstvo

Sjedište: Deklevi 10, 52463 Višnjan
OIB: 69881784926

Hrvatska, EU
Mob.: +385 (0) 98 854 762

Osnovano 2007. Vlasnik: Marko Bernobić

Phone no.:+385(0)52 449 667
E-mail:marko@vina-vicinim.hr

OIB : 69881784926

IBAN: HR3223600001102008258 Zagrebačka banka; SWIFT CODE: ZABAHR2X

Radno vrijeme on-line trgovine: svaki dan od 0-24

vicinim trgovina je specijalizirani web shop za prodaju Vicinim vina i extra djevičanska maslinova ulja, a u vlasništvu je OPG Marko Bernobić.

Sve cijene u Vicinim trgovini istaknute su u valuti HRK i sadrže porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu u shopu već se isti kalkuliraju prema težini proizvoda i zemlji isporuke u košarici – procesu obrade narudžbe i prikazuju kao posebna stavka koja ulazi u kumulativ računa.

Vicinim trgovina kupcima omogućava plaćanje:

kreditnim karticama putem PayPal i

preko računa iz svojeg mobilnog bankarstva, iz poslovnice svoje banke ili dr. bankovnom transakcijom na naš račun: IBAN: HR3223600001102008258 Zagrebačka banka;

SWIFT CODE: ZABAHR2X

NAČIN DOSTAVE

Proizvodi se isporučuju u najkraćem roku kroz nekoliko dana (ovisno o zemlji i adresi isporuke) nakon primljene uplate na račun. Vicinim shop dostavlja Kupcu na adresu koju navodi u postupku narudžbe. Adresa kupca i adresa isporuke ne moraju biti iste. U slučaju da nisu iste Kupac mora mora potvrditi odaberi drugu adresu i navesti ju u postupku narudžbe.

Proizvodi za dostavu kurirskom službom se pakiraju tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna vanjska oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. Takvu pošiljku Kupac mora odmah uslikati i kontaktirati Vicinim shop kako bi Vicinim u što kraćem roku provjerila stanje pošiljke i poslala novu pošiljku Kupcu. U slučaju ispravnosti pošiljke Kupac potpisuje dostavnicu čime potvrđuje primitak pošiljke.

ROKOVI

Obično se paketi šalju na adresu Kupca istoga dana, a najkasnije u roku 1-2 dana od primljene uplate.

EU isporuke mogu stići na adresu u glavne gradove EU u roku 3-8 dana. Rok isporuke ovisi o lokalnoj dostavnoj službi.

LISTA ZEMALJA U KOJIMA DOSTAVLJAMO

Ako Kupac želi naručiti proizvode iz zemlje koja nije na listi isporuka u Vicinim shopu molimo kontaktirajte nas i  obavijestit ćemo vas o troškovima dostave i uvjetima kupnje.

ROK ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač (navedeno vrijedi isključivo za fizičke osobe koje kupuju artikle za namjene izvan svoje privredne vrijednosti) ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga raskida uz prilaganje Obrasca za jednostrani raskid ugovora sukladno čl. 74 stavku 1. Zakona o zaštiti potrošača.

Potrošač je dužan snositi troškove vraćanja robe u slučaju da iskoristi pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72 Zakona, odnosno o troškovima vraćanja robe, u slučaju da kod ugovora sklopljenog na daljinu roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena poštom na uobičajen način. Kupac/potrošač se ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz čl. 72. Zakona, u slučajevima u kojima je po čl. 79. to pravo isključeno, odnosno o pretpostavkama pod kojim potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam poslali robu nazad.

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka (najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora) pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastili za primanje robe.

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami i u slučaju da iskoristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora i u slučaju da roba ne može biti vraćena poštom zbog svoje prirode na uobičajen način.

Povrat novca bit će izvršen nakon što nam roba bude vraćena, uplatom na Vaš bankovni račun.

Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom, te se ne vraćaju korisniku.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Artikl potrošač mora vratiti neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se smanjila njegova količina, a da za gore navedeno nije kriv potrošač.

Trošak koji ide na teret potrošača ako odustane od ugovora je trošak vraćanja artikla.

Potrošač nema pravo odustati od ugovora ukoliko je predmet ugovora izrađen po detaljnim uputama potrošača i prilagođen njegovim osobnim potrebama.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili drugu adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete zatražiti od nas direktno na e-mail: Vicinim  Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. 

Obveze potrošača u slučaju jednokratnog raskida ugovora

(izvod iz ZZP-a, članak 77)

(1) Osim ako je trgovac ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. ovoga Zakona, obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.
(2) Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu iz stavka 1. ovoga članka na vrijeme ako prije isteka roka iz stavka 1. ovoga članka pošalje robu ili je preda trgovcu, odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu.
(3) Potrošač mora snositi samo izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove.
(4) Ako je, kod ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija, roba u trenutku sklapanja ugovora bila dostavljena potrošaču u njegov dom, trgovac mora preuzeti robu na svoj trošak ako robu, zbog njezine prirode, nije moguće vratiti na uobičajeni način poštom.
(5) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
(6) Iznimno od stavka 5. ovoga članka, ako trgovac nije obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora u skladu s člankom 57. točkom 8. ovoga Zakona, potrošač ne odgovara za umanjenje vrijednosti robe, bez obzira na uzrok umanjenja vrijednosti robe.

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora

(izvod iz ZZP-a, članak 79.)

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:
• Predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
• Predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
• Predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

Potrošač je dužan snositi troškove vraćanja robe u sjedište Dolija 08 d.o.o. u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju u roku od 14 dana. Reklamacija se smatra valjanom ako odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka valjane reklamacije kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti plaćeni iznos u cijelosti.

Uz svaku pošiljku sa isporukom proizvoda Dolija uz račun kupcu šalje i ove uvjete poslovanja te Obrazac za povrat/prigovor/reklamaciju. 

Preuzmite ovdje obrazac za prigovor/reklamaciju. Kako bi se reklamacija smatrala važećom potrebno je ispuniti sva tražena polja i poslati ju na e-mail adresu: dolija@dolija.com

Više informacija o svojim pravima na nivou EU potražite na: https://europa.eu/

DOLIJA KONTROLA PROIZVODA PRIJE SLANJA

Svi proizvodi su prije predaje dostavnoj službi detaljno pregledani i isporučeni u ispravnom stanju. Ukoliko prilikom preuzimanja korisnik primijeti oštećenja nastala u transportu, dužan je odmah kontaktirati Dolija shop, te prijaviti oštećenje telefonski ili e-mailom. Sve pošiljke su osigurane te u slučaju da Kupac primi oštećeni proizvod Dolija odmah pristupa rješavanju reklamacije u dogovoru sa kupcom.

U ostalim slučajevima, reklamacije na naručenu robu rješavaju se u okviru jamstvenog roka i pod uvjetima jamstva za taj proizvod, gdje korisnik kontaktira Dolija na način koji je najprikladniji (putem telefona, e-maila, osobno).

POVRATI

Obzirom da je putem interneta teže odabrati idealan proizvod, Dolija.shop kod svakog proizvoda daje detaljan opis kako bi Kupac mogao razmisliti i dobro procijeniti prije kupnje koji proizvod želi kupiti.  U slučaju da Kupac, iz nekog razloga, želi vratiti proizvod Dolija shop u roku 14 dana prema Zokonu na to ima pravo.

Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni i neotvoreni te sa svim isporučenim dijelovima te u originalnom pakiranju. Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate ili mijenjate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosimo mi.

Za povrate i zamjene nekorištenih i neotvorenih proizvoda molimo da nas prethodno kontaktirate na e-mail: dolija@dolija.com

 Napomene

• Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
• Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava
• Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište
• Prilikom povrata i zamjena ispravnih proizvoda, Kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer Kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
• Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

JAMSTVO KVALITETE

Svi proizvodi ponuđeni na stranicama Vicinm shopa zadovoljavaju sve potrebne tržišne norme kojima OPG Marko Bernobić kao proizvođač podliježe te jamči kvalitetu i sigurnost konzumacije Vicinim vina i Vicinim extra djevičanska maslinova ulja.

U slučaju reklamacije, molimo vas da nas prije vraćanja robe obavijestite elektronskom poštom ili telefonski s opisom problema.

OŠTEĆENJA U DOSTAVI:

U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan, molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom ili telefonski) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku 14 dana.

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

Registration

To make a reservation or submit a query on our web site, the user must fill in the registration questionnaire and complete the registration. During registration, contact information is requested (such as name and e-mail address). This information is used to contact the user when answering the questions posted on our web site. Also, data provides user privacy when controlling input or changing data.

Changing personal data

If the personal information of the user changes or the user no longer wants our service, we allow debugging, updating or removing the user data we own. The user can do so on the My Account page or by sending an e-mail to:  Vicinim.

Notifications about changes

If we decide to change our Privacy Policy, we will post the notice on this site’s front page. Users will always be familiar with the data we collect, the way we use the collected data, and under what conditions we may disclose personal information. If at any time we choose to use the personal information of the user in a different way than the one stated at the time when they are received, we will email the users. Users will be allowed to approve or reject the use of data in a new way. The data will be used in accordance with the privacy policies valid at the time of the user’s data collection.

vina-vicinim.hr/trgovina/obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Vicinim shopa i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Registracija

Kako bi napravio rezervaciju ili poslao upit na našim web stranicama, korisnik prethodno mora popuniti registracijski upitnik i obaviti registraciju. Tijekom registracije od korisnika se traže kontakt informacije (poput imena i e-mail adrese). Te se informacije koriste kako bi se stupilo u kontakt s korisnikom prilikom odgovaranja na pitanja postavljena na našim web stranicama. Također, podaci osiguravaju privatnost korisnika pri kontroli unosa ili promjene podataka.

Promjena osobnih podataka

Ako se osobni podaci korisnika promijene ili korisnik više ne želi našu uslugu, omogućujemo ispravljanje, ažuriranje ili uklanjanje korisničkih podataka koje posjedujemo. Korisnik to može izvršiti na web stranici «Moj račun» ili slanjem e-maila na adresu Vicinim.

Obavijesti o promjenama

Ako odlučimo promijeniti naša pravila o poštovanju privatnosti, obavijest o tome objavit ćemo na naslovnici naših web stranica. Korisnici će uvijek biti upoznati s podacima koje prikupljamo, s načinima na koji koristimo prikupljene podatke te pod kojim uvjetima eventualno otkrivamo osobne podatke. Ako u bilo kojem trenutku osobne podatke korisnika odlučimo iskoristiti na drukčiji način od navedenog u vrijeme kad su oni dobiveni, korisnicima ćemo poslati e-mail. Korisnicima će biti omogućeno da odobre ili odbiju korištenje podataka na novi način. Podatke ćemo koristiti u skladu s pravilima o privatnosti važećima u vrijeme prikupljanja podataka korisnika.

PayPal koristi napredni sustav koji omogućava sigurnost plaćanja putem kreditnih kartica, a koje možete pročitati na svojem profilu PayPal.

Bank transakcija (mobilne transakcije i ostale) se izvršavaju prema pravilima vaše banke.

Sva transakcijska plaćanja putem banke na dolija.com/shop u RH se vrše u HRK te ovisno o pravilima vaše banke plaćate konverziju u HRK.

PayPal – iznos sa vaše kreditne kartice biti će podmiren prema pravilima Pay Pal.

Moguće su male razlike u krajnjem iznosu koji se naplatio zbog pretvorbi valuta.

Ako drugačije nije navedeno, Dolija posjeduje sav objavljen materijal na stranicama https:https:vina-vicinim.hr. Sva intelektualna prava su zaštićena. Vaš pristup i korištenje stranica  https:https:vina-vicinim.hr je za vašu osobnu upotrebu prema pravilima definiranim u ovim uvjetima poslovanja.

Ne smijete:

  • Reproducirati materijal sa stranica https:https:vina-vicinim.hr za svoju komercijalnu djelatnost bez prethodnog odobrenja Vicinim tvrtke
  • Prodavati, iznajmljivati objavljeni materijal na https:https:vina-vicinim.hr
  • Duplicirati ili kopirati materijal sa https:vina-vicinim.hr za svoju komercijalnu djelatnost

Ovaj Ugovor je važeći od datuma njegova potvrđivanja. Stranice https:vina-vicinim.hr nude korisnicima mogućnost ocjenjivanja, objave komentara na određenim područjima stranica. Vicinim ne filtrira, editira, publicira ili komentira Tekstove korisnika prije objave na web stranicama. Komentari nisu odraz Dolija mišljenja i vrijednosti već mišljenja osoba koje objavljuju iz svojeg kutka.

U mjeri u kojoj to dopuštaju važeći zakoni, Vicinim neće biti odgovorna za komentare niti za bilo kakvu odgovornost, štetu ili troškove prouzročene i / ili pretrpljene kao rezultat bilo koje upotrebe i / ili objavljivanja i / ili pojavljivanja komentara na ovom web stranica.

Vicinim zadržava pravo nadgledanja svih komentara i uklanjanja svih komentara koji se mogu smatrati neprimjerenima, uvredljivima ili uzrokuju kršenje ovih Uvjeta i odredbi.

Jamčite i zastupate sljedeće:

Imate pravo postavljati komentare na našoj web stranici i imate sve potrebne licence i suglasnosti za to.
Komentari ne narušavaju nijedno pravo intelektualnog vlasništva.
Uključujući bez ograničenja autorska prava, patent ili zaštitni znak bilo koje treće strane.
Komentari ne sadrže klevetnički, uvredljivi, nepristojni ili na bilo koji drugi način nezakonit materijal koji predstavlja narušavanje privatnosti.
Komentari se neće koristiti za traženje ili promociju poslovanja ili običaja ili predstavljanje komercijalnih aktivnosti ili nezakonitih aktivnosti.

Ovim dajete Vicinim ne ekskluzivnu licencu za korištenje, reprodukciju, uređivanje i ovlaštenje drugih da koriste, reproduciraju i uređuju bilo koji vaš komentar u bilo kojem obliku, formatu ili mediju.

Kolačić je dio informacija spremljenih na vaše računalo, mobitel ili tablet, koje mogu biti dostavljene neposredno od strane web stranice koju posjetite (kolačići od prve strane) ili u suradnji i za potrebe web stranice od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići u pravilu spremaju vaše postavke, postavke za web stranicu i sl. Nakon što opet otvorite web stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj web stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite. Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.

ONEMOGUĆI KOLAČIĆE

Ako želite onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

PRIVREMENI KOLAČIĆI

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke.

 

STALNI KOLAČIĆI

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.

 

Ova pravila određuju i reguliraju kako Prodavatelj koristi, te štiti sve informacije koje kupci istome dostavljaju kada koriste web stranicu vina-vicinim.hr . Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti.Time se smatraju svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).
Obrada osobnih podataka je svaka radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.
Registracijom na internet stranici vina-vicinim.hr, kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih Kupaca, te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima.
Sve gore navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza.

Sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” broj 41/14), članak 11., Dolija ne ustupa osobne podatke kupaca trećoj osobi bez prethodnog izričitog i pisanog odobrenja kupca te prikuplja isključivo osnovne podatke o kupcima/korisnicima.

Obvezujemo se primjenjivati maksimalne mjere sigurnosti u svrhu zaštite interesa kupaca i spriječavanja eventualnih zlouporaba informacija. U procesu realizacije kupovine koristit ćemo samo informacije koje su nužne.

Redovito se kupcima daje mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o kupcima strogo čuvaju i dostupni su isključivo djelatnicima kojima su navedeni podaci nužni u poslovanju te neće biti prodani, iznijeti ili dati trećoj strani. Svi djelatnici odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Obvezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka.

U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, kupac je dužan o promjeni obavijestiti prodavatelja na mail adresu dolija@dolija.com. U slučaju da Kupac ne želi da prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu: Vicinim

www.vina-vicinim.hr  koristi „cookie“ programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. ‘session id’, kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti kupčev internet preglednik (browser), a samim time i kupca, te tako omogući kupnju.

Kako bi posjet ovoj internetskoj stranici bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova internet stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih cookies (kolačići). Oni služe da bi web stranica radila optimalno i kako bi se poboljšalo vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati web stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne

vina-vicinim.hr

Sukladno čl.10 Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pismenom obliku (poštom) ili na e-mail koji je ovdje u nastavku naveden. Isto tako primjedbe ili prijedloge vezane uz brand Vicinim možete dostaviti u elektronskom (e-mail) ili pismenom obliku (poštom), koristeći sljedeće kontakte:

e-mail: marko@vina-vicinim.hr

O.P.G. MARKO BERNOBIĆ – vinogradarstvo, vinarstvo i maslinarstvo

Sjedište: Deklevi 10, 52463 Višnjan
OIB: 69881784926

Croatia, EU
Mobile phone: +385 (0) 98 854 762

Odgovor na vaš prigovor vratiti ćemo u pisanom obliku najkasnije 14 dana od dana primitka prigovora. Molimo vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime,  adresu za dostavu odgovora.